mandag 8. oktober 2012

En liten lekekrok i 2 etage

Vi har ikke noen stor loftstue, men vi har en liten krok:)

Elefant fra Sebra, gyngehest fra svigermors onkel, prinseskilt fra Bohus

Her er det plass til tv, en godstol og en lekekrok:) Tror vi kommer til å sette stor pris på denne plassen i helgene, da lille man kan se på barne-tv og mor og far kan sove litt til:) Samtidig som vi har god oversikt fra soverommet vårt og grin så han ikke kommer ned:)

Giraff fra Maileg, koffert fra Søstrene Grene, klosser fra Pumpkin, gammelt barnebilde jeg fant på loppemarked og rådyr fra Panduro



Disse fine stableblokkene er fra Bunnies By The Bay    

Min favoritt
Min favoritt blant alle barneleker og møbler vi har kjøpt er denne gamle lekekassen. Den sto som utstilling i en butikk i Sandefjord. Hver gang vi gikk forbi butikken måtte jeg innom for å se om kassen fortsatt var der. For flere år siden nevnte jeg denne lekekassen for Kenneth, at den sto øverst på ønskeliste hvis vi noen gang skulle få en liten prins eller prinsesse. Å det hadde han ikke glemt, så en by tur tidlig i graviditeten blei denne kassen med oss hjem til Jordbærveien 4:) 
Det som er så fint med kassen er nettopp dette med guttemotiv på denne siden..

og jentemotiv på den andre..

Kassen er slitt i kantene og bildene har et stort preg av nostalgi.




Mari




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din hilsen ♥