fredag 12. april 2013

Babyshower


I kveld skal jeg i Babyshower til Jennifer med bloggen det bittelille huset.
 Etter lange 8 måneder er det godt med en dag med litt ekstra oppmerksomhet, 
så i kveld er det Jennifers tur til og bli feiret med gaver, kaker og leker*smile*

Made by Strawberryroad
Siden jeg ikke har kreative hobby hender leide jeg inn hjelp til bleiekaken.
Min gode venninne og nabo lager helt nydelige kort og
som alltid kom et flott resultat på døren.
Ta en titt på bloggen hennes HER!


Selv om jeg ikke har kreative hobby hender
 syntes jeg det er moro og klippe og lime.
Så et lite kort klarte jeg og sette i sammen*smile*


Ønsker alle som titter innom en kjempe fin helg
Mari

3 kommentarer:

  1. Heldige Jennifer!
    Flott bleiekake og nydelig kort, kos dere masse.

    Klem

    SvarSlett
  2. Så heldige ho er,den flotte bleiekaka og nydelig kort:)
    Koselig med babyshower!kos dere!
    Klem fra Lillian og ei god helg til skjønne deg!

    SvarSlett
  3. Kjempeflott kort du har laget, og bleiekaken var jo skikkelig fin!
    Ønsker dere en fin babyshower-kveld! :)
    Klem <3

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥