mandag 19. februar 2018

Kjøkken






Nå har vi bodd her i Ellings vei i 8 måneder og 
vi begynner så smått å komme oss på plass.
Selv om huset er kjent fra før tar det tid og finne sin plass. 
Justeringen fra nytt til gammelt har vi fått kjenne på nå i vinter. 
Ullsokker og tøfler er funnet frem og vi har investert i tykke vinterdyner.
Selv om huset er større er oppholdsrommet nede mye mindre
 og ikke minst kjøkkenet er en tredjedel av hva vi hadde i Jordbærveien. 
Dette var noe jeg var veldig spent på når vi skulle flytte hit. 
Men det skulle vise seg at jeg trives mye bedre med det lille kjøkkenet. 
Lettere å holde orden, ikke minst vaske det ned og
 jeg rekker alt jeg trenger i armlengdes avstand:)

Jeg ønsker deg som titter innom en fin dag


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din hilsen ♥