fredag 25. januar 2013

Kjærestedag♥


I dag har vi  
10års 
kjærestedag


Lykke

Lykke,
det er å kjenne deg
og se deg smile og le

Lykke,
det er å elske deg
med håp og sjelefred.

Lykke,
det er å savne deg
med alt det som er mitt

Lykke
det er å omfavne deg
med hjertet ditt
mot mitt

Lykke
det er å kunne si
at du min kjære
er blitt
den som har bundet hjertet mitt
med bånd som aldri blir slitt.

-Randi Nielsen

På menyen:
Barnefri
God mat
Rødvin
Sofakos
Stearinlys


Gleder meg til å trekke Giveawayen i dag, avslører vinneren i morgen*smile*
God helg til alle som titter innom
Mari

7 kommentarer:

  1. Herlig :)

    Nyt dagen, kos dere masse!

    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. gratulerer masse med 10 års kjærste dag :)
    kos dere masse i dag :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med 10 år som kjærester <3 Ser fram til å se dere igjen alle tre!:-)

    SvarSlett
  4. Gratulerer med 10 år som kjærester:-) Kos dere og nyt kvelden!

    SvarSlett
  5. Gratulerer!!!!Herlig meny!!:)
    ♥♥♥Klem,Lindamor

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med 10 år! Tenk - ikke mange kan skryte av det i vår alder;) Håper dere får en fin kveld og koser dere masse, det høres ut som en perfekt kjærestekveld♥

    klem klem

    SvarSlett
  7. Gratulere så masse med 10 år isammen,er jo heilt fantastisk flott,håper dere får mange flotte år framover:kr
    Ønsker deg ei flott helg!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥