tirsdag 12. november 2013

Julefrokost i November..



Her i Jordbærveien 4 har vi startet litt tidlig med julekosen♥ 
Jeg har nemlig ferie denne uken, så derfor skal jeg
 og lille Isak kose oss med litt førjuls kos♥

Jeg og Isak skal bake pepperkaker, små pynte litt, og kose oss med mamma og Isak tid i sofaen med julefilmer, pepperkaker og mandariner♥

Erfaringsmessig vet jeg at når desember kommer skal vi så mye at desember blir uheldigvis litt stressete. Så hvorfor ikke begynne litt nå som jeg har god tid og vi kan bare nyte tiden♥

Fin tirsdag til deg som titter innom
Mari

4 kommentarer:

  1. Åh så herlig!
    Jeg ble så glad da jeg så hilsen fra deg inne hos meg :)

    Fin uke!
    klem

    SvarSlett
  2. Hørtes veldig fornuftig ut og ikke minst koselig:-) vi har også begynt med sniktittingen på julefilmer:-) har også tenkt og begynne med julevasken ganske snart:-) går jo så himla fort tida mot jul nå:-/
    Ønsker dere en riktig fin kveld videre:-)
    Stor klem fra Linn

    SvarSlett
  3. Høyres fornuftig ut,litt snikpynting er lov det❤️Så koselig tid dette blir,trenger det i mørketida!
    Nyt fridagene dine!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Å så kos
    enig med deg tiden flyr fremmover nå
    kos dere masse søte Mari
    klem Eli:)

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥