onsdag 19. september 2012

Høstfarger- lilla detaljer

Sommeren er ryddet bort og vi i Jordbærveien 4 er klar for 
høstens-farger!
 
For meg er høstens-farger, den mørke utgaven av fargene:
Lilla
Grå
Blågrønn
Oransje

Så jeg tokk turen til Home and Cottage der jeg fant puter, lys og fillerye i nettopp denne lillafargen jeg er så glad i. Selv om jeg skulle ønske det så har jeg ikke grønne fingre, derfor passer denne årstiden meg. Det er tiden for kvist, kongler, mose, granbar og lyng. Dette er materiell jeg kan jobbe med, så på veien hjem var jeg innom plantasjen og kjøpte lyng i bøtter og span:) Det er ikke så mange detaljene som skal til for å få et helt nytt uttrykk. 

Lilla- detaljer i tv stue:



 Denne gammle kisten er en av mine yndlingsmøbler, jeg syntes fargen er helt nydelig. En blanding av blå og grønn, og alle farger passer til. 




Nå er det bare å glede seg til høstkveldene med peiskos og stearinlys:)
Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din hilsen ♥