mandag 6. oktober 2014

UKENS BOLIGBLOGGER


Kjempe stas, ukens boligblogger i VG!

Min stil: jeg liker Home and Cottage-stilen med litt ekstra glitter og glam. Jeg er veldig glad i gull og sølv-detaljer samtidig som litt gammelt drivved toner det ned. Jeg blander nytt og gammelt. Mye av møblene er gamle familieskatter. Jeg er spesielt glad i kisten som vi bruker som tv-bord. Den tilhørte mammas onkel og har reist rundt i hele verden som personlig kiste under hvalfangsten.
Mitt favorittrom: Mitt favorittrom er kjøkkenet. Da vi bygde huset ville vi at det skulle være hjertet i huset og det har det blitt. Kjøkkenet vårt er et Ikea-kjøkken som vi har gjort om til et Herregårdskjøkken.  Bare små detaljer som lister, søyler, panelplater kan gjøre store underverker.
Mitt beste interiør tips: Mitt beste interiør tips er å blande forskjellige prisklasser.  Unn deg selv noen godbiter, men mye fint kan du finne til gode priser. Interiør detaljene kommer og går samtidig som årstidene. Jeg har egne farger og pyntegjenstander som blir pakket opp og gjemt bort. På den måten får jeg noe ”nytt” uten og bruke noen kroner.
  Mitt beste innredningtips: Da vi innredet dette huset ønsket vi å lage en lun og hjemmekoselig atmosfære.  Vi har brukt lune jordfarger på møbler og vegger. Ved hjelp av farger på interiør detaljene følger huset årstidene og jeg trenger bare små farge detaljer for å gjøre store forskjeller.
Ditt beste oppussingstips:  Se på blogger, bolig magasiner og hent tips og ideer fra andre. Det er bare små detaljer som gir et helt annet inntrykk. 

Ønsker alle som titter innom en fin ny uke

2 kommentarer:

  1. Så gøy ;-) Gratulerer så mye ;-) Ser ut som et herlig innlegg ;-) Grattis igjen ;-)

    Ønsker deg en super kveld!

    SvarSlett
  2. Så gøy - gratulerer :)
    Jeg likte også forresten pallebordet i forrige innlegg - det er klart det må være plass til fredagstacoen ;)

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥