torsdag 28. februar 2013

Kaffe eller te?



Her hos oss har vi en te frue og en kaffe mann.
Jeg er også glad i kaffe, men foretrekker heller en kopp te♥ 
Men selv om jeg er te frue , fikk ikke kaffe mannen velge kaffemaskin. 
Jeg ville ikke ha en stor kaffemaskin som tok all oppmerksomhet på kjøkkenet. 
Ønsket meg en som gikk i ett med innredningen.


Jeg fant den*smile*
 Denne hvite Kenwood kaffemaskinen går i ett med kjøkkenet og tar ikke oppmerksomheten.
 Kaffemaskinen fra Kenwood har et fint og stilrent design syntes jeg
♥  


Hva sier dere kaffe eller te?

Ønsker dere alle en fin torsdag
Mari

6 kommentarer:

  1. Jeg har også en kaffimann;-) Jeg drikker te sånn av og til... Så vi har Krups kaffimaskin som kverner bønner. Men kakao sier eg jatakk til!

    SvarSlett
  2. Lekker :) jeg drikke kaffe, må ha det når jeg står opp....

    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  3. Nei takk, begge deler! Tar mye heller et glass vann... :p :)
    Koselige bilder i forrige innlegg! Dere er så SØTE!! Gleder meg til å se dere igjen!
    Klem

    SvarSlett
  4. Er kanskje verken eller:P Mer KAKAOjente jeg;) hihi! Det er godt med en kopp te da:) ..Men ikke hver dag! Kjæresten drikker kaffe han:) Jeg drikker bare kaffe om 70% er sjokolade:D hoho

    SvarSlett
  5. Her i hus er det te, Ingen av oss er blitt voksne nok til kaffe :-) jeg har den rosa koppen der jeg også, de er så herlige :-)

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥