mandag 4. februar 2013

Gutterom


Her er mitt gutterom i FranciskasVakre Verden sin konkurranse.
Hun skal i gang med en ny Sanselig bok, og denne gangen er det en bok om inspirerende og spennende Norske og utenlandske rom.
 
 

 

 



Inspirerende gutterom vet jeg ikke om jeg har?
Siden Gutten som bor her er en liten baby, er ikke dette et tøft gutterom, men et søtt babyrom. Peter Rabbit er temaet for rommet, og veggene og møblene er malt i duse farger. Jeg syntes rommet gir trygghet og ro. Nettopp det en liten skatt trenger♥
 



Ønsker alle en fin ny uke
Mari
 

4 kommentarer:

  1. Så utruligt nydelig gutterom,så flott:))
    Herlige detaljer og flotte farger!
    Ein fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Nydelig barnerom!! masse lykke til! Her kommer nok lille gutten din til å trives godt!

    SvarSlett
  3. Herlig gutterom, Mari!! :) Elsker sakkosekken -ønsker meg en sånn til Liv-Sofie! :)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥