mandag 11. februar 2013

Gave som lyser


I helgen hadde jeg bursdag og jeg fikk utrolige mange flotte gaver som jeg gleder meg til å vise frem *smile*






Jeg starter med en gave som lyser.
Jeg har lenge ønsket meg lyslenke fra Happy Lights 
og endelig fikk jeg denne flotte lyslenka.
Denne gaven lyser godt opp i spisestua. 





Jeg må også takk for alle koselige hilsener♥

Vi har hatt en hektisk og fantastisk helg.
Så jeg har ikke fått tittet innom dere. Nå er mammakoppen fylt med rykende varm te og jeg gleder meg til å ta en bloggrunde:)

Ønsker alle som titter innom en fantastisk fin ny uke
Mari

7 kommentarer:

  1. Gratulere så masse med overstått skjønne deg,og morsdagsfeiring har du jo hatt og,gleder meg til å sjå kva du har fått i gaver;)
    Happylightsa er så fine,passa jo så fint inn hos deg på stigen,dei lyser så fint og er så koselige:)

    Ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hei på deg:-) så utrolig flotte lys;-) elsker fargene du har mikset med i spisestua, vårlige og fin;-):-)
    Ønsker deg ei flott ny uke;-)
    Stor klem fra Linn:-)

    SvarSlett
  3. Så flott du har det, lekkert!

    Ha en fin ukestart også.

    Klem

    SvarSlett
  4. Fine fine happy lights, står på min ønskeliste også!! Passet fint inn i den flotte stuen din:)

    SvarSlett
  5. Så fin lyslenke!! :) Så bra du har kosa deg i helga! -Det fortjener du!! :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Så fin! Heldige du:D gøy med gaver:D kjempefine stua di! Ser du kjører litt turkis du og, herlig farge:))

    SvarSlett
  7. Oj, så flott du har det i jordbærveien din :)
    lyst og hærlig....

    Følger gjerne denn bloggen videre :) flink du er....

    flott lysfat over og... :)

    Bloggest!!!! ;)

    Klems Diana.

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥