lørdag 23. februar 2013

Rosa

/Kitchen Aid/Roberts Radio/ Ilse Jacobsen/ Bloomingville/ Studio Snowpuppet/ Gant Home/ Pip Studio/
 
Vi har vel alle en liten prinsesse i oss?

Jeg prøver å gjøre jordbær-huset tøffere, men kommer gang på gang hjem med pastell farget interiør. 
Og aller helst noe i rosa *smile*
Så jeg får bare innrømme det
 "jeg er og blir ei rosa jente!







I love the pink side of life

Hvilke farger står deres hjerte nærmest?

Ønsker alle som titter innom en fantastisk 
lørdag 
Mari



4 kommentarer:

  1. Så lekkert :) liker alle farger jeg.
    På hytten i Trysil går det i jordfarger/fjellkos, i Risør er det maritimt i blått, rødt og hvitt :) hjemme blir det litt ymse....ettersom årstider og humør :)

    Ha en flott dag, klem :)

    SvarSlett
  2. For en herlig blanding av vakre ting og pene farger! Ble helt fortryllet, og fikk nesten vårfølelse :)

    ... Elsker forresten kjøkkenet ditt på innlegget under her! SÅ lekkert!
    Kjøkkenbordveggen var kjempefin med bilder og minner - og bordet var bare helt rått!

    Takk for flott inspirasjon og ha en strålende kveld :)
    *klemmer*

    SvarSlett
  3. Sånn er det bare:D elsker pasteller..men hos meg er de stort sett bare å finne når våren melder seg:)) ellers går d i naturfarger:) masse flott rosa inspirasjon her hos deg og:))

    SvarSlett
  4. Sånn er det bare:D elsker pasteller..men hos meg er de stort sett bare å finne når våren melder seg:)) ellers går d i naturfarger:) masse flott rosa inspirasjon her hos deg og:))

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥