tirsdag 19. februar 2013

Streik

Her i Jordbærveien er det Nikon streik, kameraet har bestemt seg for å gå ut i streik.
Hvis jeg er heldig får jeg ta to til tre bilder og så streiker det.

Så her i stua er det en dose
frustrasjon
varme
irritasjon
sinne!


Vi har snakket om å kjøpe et nytt kamera men ikke før feriepengene kommer. En så lenge får jeg prøve å ta noen bilder med vår lille Samsung  og håpe på at Nikon kommer sterkere tilbake *smile*



Ønsker alle som titter innom en fin ny uke
Mari

6 kommentarer:

  1. Ååå, så kjedelig :(

    Bruker mitt nikonkamera hele tiden, må ligge fremme...er jo noen blinkskudd man går glipp av om det ikke ligger fremme :)

    Ha en fin dag, klem :)

    SvarSlett
  2. så fint bord, superkul farge.... :) såååå kjipt m kameraet da.... :( mitt kamera røk dagen før jeg skulle å føde Wilma.... var kjapp å kjøpe nytt, selv om vi egentlig ikke hadde råd... men nå er vel kanksje ikke huset like viktig å ta bilde av som en fødsel... ler... :) vi får nøye oss med samsung i mens.... :)

    Takk for koselig kommentar på kjøkkenet vårt :) du skulle sett d da vi kjøpte det... ILLE!

    Ha en fin fin dag... :)

    Klems Diana.

    SvarSlett
  3. Ååå nei så utruligt dumt,skjønner godt frustrasjonen din,så kjedligt men håper det friskner til for det har jo skjedd slik før og:)
    Så utrulig fint bord kamera står på,det likte eg kjempegodt!

    Ønsker deg ein fin dag :)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Neeei! Også jeg som håpa på et stort kjøkkeninlegg! Håper Nikon kommer seg litt igjen snart:)

    klem klem

    SvarSlett
  5. takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Åh nei! Skjønner irritasjonen og frustrasjonen din :(

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett
  6. Isj! Kjedelig! Jeg har nettopp sendt inn mitt kamera pga ødelagt blits - for andre gang på kort tid! Utrolig frustrerende! :/ Kjenner abstinensene lang vei, så jeg føler meg det!

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥