onsdag 21. november 2012

Kaloo min favoritt

Det er så mye fint å få til de søte små og en av mine favoritt merker er:


 De har masse fine babyprodukter i babyplysj som sutteklut, bamser,
 kaniner, tøfler, lekematter, spilledåser og uro er blant produktene du får fra Kaloo spennende sortiment. Siden vi har en liten herremann i huset har jeg valgt brodukter i 
Kaloo blue.
  Dette er fine leker i duse farger, det er ikke alle som liker
 de sterke fargene til Fisher price for eksempel. 
Da anbefaler jeg Kaloo:) 
 Gå inn å se på deres hjemmeside å se på deres fine sortiment:) 

Isak koser seg på leketeppet, snart kan vi sette på lekene
Slik ser Isak`s babygym ut med leker:)

Isak`s spillerdåse som henger på lekegrinda
God jul bamser fra Kaloo


Ønsker dere alle en fin kveld:)
Mari



4 kommentarer:

  1. Kaloo har så masse fine ting:) Julebamsene var jo supersøte! Gleder meg til vi blir helt sikre på kjønn så jeg kan begynne å kjøpe:)

    klem klem

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Så utrulig flott gutt du har,kjempeskjønne:)kos deg masse med han!
    Det er så masse flott å få tak i til dei små og dei julebamsene var utrulig fine og søte,sikkelig nusselige:)
    Ein flott kveld til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Så søte bamser! Masse fine produkter der,og en super søt gutt påleketeppet:-)

    SvarSlett
  4. Helt enig, kaloo har så mye fint!!
    Alt vi kjøper i barselgaver omtrent er fra kaloo;)
    Spesielt de tøflene med bamse som rasler har jeg lagt min elsk på ;) nydelig produkter i allefall! :-)

    Ha en fin torsdag!
    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥