lørdag 3. november 2012

Årets første julepynt har kommet på plass...

Dagene går og jeg får ikke gjort så mye som jeg kunne ønske.. 
Vårt nye familiemedlem tar mye av tiden:)
Så endelig var helgen her og pappa kan hjelpe til, så mamma får blogge, pynte og rydde:)

Ei venninne av meg (med bloggen Det bittelille huset), skrev et koselig innlegg om lille Isak. 
Så derfor syntes jeg at jeg måtte vise frem den nydelige gaven vi fikk:)
Dress fra MINI A TURE
Jeg er kjent for å pynte alt for tidlig til jul og denne uken har jeg kjent presset for å begynne. Uken startet med et parr dager der bygda vår var dekket av hvit snø og julestemningen kom for fult. Butikkene er jo nå pyntet til jul, julebrusen har kommet og julereklamen har kommet i postkassen. Så nå mener jeg at jeg kan begynne å pynte. Så endelig var helgen her og pappa var hjemme så jeg kunne finne frem eskene:) Denne uken kom ei venninne av meg med boken Sanselig jul og jeg har kost meg med boken og funnet masse inspirasjon. Så nå er det bare å begynne å forvandle huset til et julehjem<3

Lykke i Jordbærveiens første julepynt er på plass


Ønsker alle en riktig god helg<3
Mari

1 kommentar:

  1. Ååå så koselig! Syns Isak kledde gaven veldig godt:) Gleder meg til å komme til deg neste gang og få skikkelig julestemning:)

    klem klem

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥