fredag 30. november 2012

Gledelig jul..

Endelig helg og bare 1 dag igjen til fantastiske desember:)
 Å mine røde sofaputer er på plass. Det er nå flere år siden jeg kjøpte disse på kremmerhuset, så denne julen har jeg tenkt til å bytte di ut. Men jeg vet ikke helt hva jeg vil ha ennå. Så de får duge en så lenge:)








I kveld er det julebord med jobben og i morgen er det juleverksted/bakedag. Etterfulgt av middagsselskap og årets julekalendere på tv. Så er sikker på at dette blir en fantastisk helg <3

Mari

1 kommentar:

  1. Hei søte deg!
    Da rakk jeg endelig innom her igjen vet du. Hvor ble tiden av?
    Jeg ser at jeg ikke rekker å besøke alle like ofte som jeg burde/skulle/ønske, men jeg blogger jo mest for min egen del - det er bare fryktelig stas at jeg har verdens fineste lesere, slike som deg.

    Jeg håper din første søndag i advent har vært aldeles nydelig!
    Stor og god klem fra Frøken Fabelaktig!

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥