torsdag 31. januar 2013

Mer Palma interiør

Min ny favoritt interiørbutikk
Palma Tønsberg



Palma har fire butikker:
Oslo
Sandvika
Tønsberg
Fagernes

Bor du i nærheten, så bør du absolutt ta turen innom!
 Palma butikkene står for:

Kvalitet og særpreg
 Vi elsker interiør og innredning. Vi synes at hjemmene våre er et viktig sted. Vi synes det er spennende med flotte håndverksprodukter og morsomme nye trender. Derfor har vi håndplukket alle leverandører til våre butikker, dette for å skape et spennende og inspirerende vareutvalg. I vårt sortiment finner du alt fra skandinaviske kvalitetsmøbler til kule indiske antikviteter. I tillegg bugner butikkene med et stort utvalg av interiørprodukter, puter, lamper, såper, vesker og mye mer. Alt fra anerkjente leverandører. 
Ta en titt på deres hjemmeside:




I dag var jeg innom Palma Tønsberg og det ble ikke bare en ting i posen*smile*


Som jeg har nevnt tideligere er jeg veldig glad i fuglekasser/hus. Dette fuglehuset fra Palma måtte bli med hjem. Elsker fargen!

Det var ikke bare fuglehuset som fikk bli med hjem. 
Disse tøffe lysestakene ble også med i posen.

Nå nærmer det seg helg
Mari



2 kommentarer:

  1. Så utrulig flotte ting du fekk med deg heim,dei lysestakene var knallfine:)kjempeskjønnt fuglehuset og,herlig med litt nytt i hus!

    Ønsker deg ein forsatt fine dag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Åååå, de lysestakene var bare så lekker:-)
    Jeg og liker fuglehus, har ett veldig fint ett ute, og det forguder jeg:-)
    Odelsjente ja;-) ja gårdslivet er herlig;-) ingen tvil om det;-)
    Ønsker deg en fortsatt fin torsdagskveld videre:-)
    Klem fra Linn:-)

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥