mandag 28. januar 2013

Verdens beste pasta♥



Jeg er utrolig glad i å lage mat og spesielt glad i pastaretter. 
Jeg har lenge lurt på hva de gjør for å få så utrolig gode pastaretter ute på restaurantene.
 Hva er hemmeligheten?

For noen dager siden kom jeg over denne oppskriften og endelig fant jeg en pasta ala restaurant♥


oppskriften er hentet fra Dinmat.no

Du gjør sånn her:


Til: 4 pers
Smak til med

Kok pastaen som anvist på pakken.
Skrell og finhakk hvitløk.
Skjær tomatene og paprika i strimler.
Skjær kyllingen i terninger/strimler.
Brun kyllingbitene i smør og krydre med salt og pepper.
Rør inn hvitløk, tomater, paprika og matfløte og la det småkoke i noen minutter.
Smak til med salt og pepper, soyasaus og timian.
Server sausen på pastaen, gjerne med godt brød til.


Så til dere som lurer på hva dere skal ha til middag i dag,
 prøv denne!

Ønsker alle en riktig fin ny uke
Mari 

4 kommentarer:

  1. Mmmmm, snadder :)
    Elsker pasta!

    Ha en flott dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Dette så fab ut!

    Ønsker deg en fabelaktig start på uken, her er det full rulle hele uken, før vi avslutter med en helg på Beito.

    Smil og klem
    -Maia

    SvarSlett
  3. Så utrulig godt det såg ut,heilt fantastisk:)må prøves:)
    Fin fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Mm, dette så godt ut :-D Trenger jo ikke matprat når jeg har deg! <3 Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥