søndag 27. januar 2013

Noen ønsker seg diamanter....


Noen ønsker seg diamanter, andre ønsker seg en
 Palma pute!



http://www.palma.no/

Jeg fikk se en helt utrolig lekker pute inne på Palma i Tønsberg i desember, å falt med en gang "hodestups forelsket". Men prisen var litt i overkant av det jeg vanligvis bruker på puter, så det ble med avstand forelskelse. Siden byturen har jeg snakket om Mr.Pute trutt og ofte, så Jordbærmannen kunne ikke annet en å huske hva som sto som nr. 1 på min ønskeliste:) Når vi var inne i butikken i desember hadde de bare en og på nettet var Mr. Pute umulig å oppspore. Så drømmen om Mr. Pute ble sakte men sikkert borte. 

Vår ti årsdag nærmet seg og temaet gaver ble tatt opp! Nå begynner Jordbærmannen å stresse tenkte jeg, de siste årene har jeg ordnet mine egne gaver til hans store lykke. Men nå ville jeg legge litt press på han, vi skulle finne gaver som den andre virkelig satt pris på♥ 

Dette året var det ikke Jordbærmannen som stresset, det var meg!
 "Hvorfor fisker han ikke, skal han ikke spørre hva jeg ønsker meg, blir det roser som alltid?" 

Fredagen kom og det var på tide å bytte gaver, jeg var spendt som ei lita jente!
Min gave var: 
 
Stor
 Bløt
Firkantet

 det var
 Mr. Pute♥
 









Mr. pute er en myk og god pute i velur stoff med et dekorativt gaupemotiv med værhår i gull♥







Mr.Pute er nå godt plassert i sofaen med de andre putene her i Jordbærveien. Dette var en gave verdt mere en tusen diamanter♥



God søndag
Mari

4 kommentarer:

  1. så heldig du er Mari <3
    den var kjempe fin:)
    snille mannen din det <3 <3

    SvarSlett
  2. Det er det jeg sier, kenneth er en kjernekar! <3 Gratulerer med kul pute, godt mr.pute kom til rette i jordbærveien :-D Martine.

    SvarSlett
  3. Åh så herlig da:) Noen ganger tror man at de ikke følger med, og da er sånne overraskelser gull verdt! Puta var kjempefin! Skikkelig stilig:D

    SvarSlett
  4. Så flott pute! Flinke mannen din som kjøpte akkurat det du ville ha! Herlig:-)

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥