onsdag 10. oktober 2012

Julestrømpe av striesekk

I dag ville jeg prøve å lage 
Julestrømpe av striesekk:)

Det du trenger er:

Striesekk
Nål
Trå
Hvit maling
Pensel
Lim
Knapper
Reinsdyrpynt 
ABC Stempel
Sortblekk 

Jeg klipte ut en strømpe av striesekken og sydde den sammen, malte kantene hvite så ikke kantene skulle flise seg. Sydde på to knapper til pynt og festet en hempe i hjørnet av strømpen. Malte en striesekkbit hvit og limte den på strømpa, deretter limte jeg på et reinsdyr.
 Tilslutt stemplet jeg på God jul:)


Tilslutt sydde jeg på et rødt julebånd og pyntet med englevinger

Nå er det bare å fylle strømpen med noe godt:)
Mari

2 kommentarer:

  1. Så flink du er mari ! Finner på mye fint :-D
    -Lisa

    SvarSlett
  2. Åh, så fin!
    Så flink du er, Mari!
    Jeg gleder meg til jul! <3

    Ha en fin torsdag!
    Klemmer

    SvarSlett

Tusen takk for din hilsen ♥