fredag 12. oktober 2012

Søtsaker fra Danmark

For noen uker siden var vi i Danmark på ferie.
 Vi var innom alle små og søte interiørbutikker og landhandlere på vår vei.
Der fant jeg blant annet noen fantastisk fine julekuler som jeg skal vise frem senere:)
Denne gangen kom vi ikke hjem med bare interiør, vi hadde også med oss søtsaker:)

Boks kjøpt på interiørbutikken "Sofiesvilla", Kopper fra Home and cottage, Te boks kjøpt på interiørbutikken "Litt a Hvert"











I en landhandel nede ved Henne-strand fant vi dette nydelige Boysenbær-syltetøyet, som er en blanding av bringebær og bjørnebær. En helt fantastisk god kombinasjon som jeg anbefaler på det høyeste:)
Smaker som hjemmelaget syltetøy
Kjøkken kluter fra Solwang Design, glassflaske fra Ib laursen, kopp fra Home and Cottage og Te boks fra Victoria`s design house

Som dere sikkert skjønner er jeg utrolig glad i søtsaker og Honning med valnøtter fikk jeg også smake nede i Danmark. Dette var også noe vi måtte ta med oss hjem. En utrolig god kombinasjon og denne krukken sparer jeg til en fin anledning:)

Mens vi venter på en fin anledning, får krukkene med søtsaker pynte opp på kjøkkenet:)

Ønsker alle en fin fredagskveld:)
Mari

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for din hilsen ♥